Okanbanu kızlar Ben. Geçen salı gunü metotreksat iğnesi oldum 3gundur adet ağrısı gibi ağrım bel ve vajinal kanamam var bu. İyi biseymi
Elifs15 Okanbanu geçmiş olsun. Bnmd bel ağrısı kanama karın kasık ağrısı olmuştu. İğne işe yaradı şükür. Bnce iyi bişe.