Aylin5550 Merhabalar hanımlar 4 aylık hamileyim ve günde beş altı kez kalp çarpıntısı oluyor normal midir acaba bu
heyzil06 Aylin5550 bende de olurdu rahim büyüyüp organlar yukarı çıktığı için kalbe baskı yapabiliyormuş ekstra bi kalp tansiyon probleminiz yoksa endişe etmeyin kendinizi de çok yormayın bi süre sonra geçiyor son aylarda tekrar oluyormuş ama 🌸
elifffff1601 Aylin5550 kansizliktan oluyor bnde öyle oluyordum doktorum kan ilacina başladı bnmde 6 aylikken olmustu
Deryaaa2110 Aylin5550 ben de çok fazla oluyordu eğer kan ilaçları alıyorsanız ondandır ben bıraktım doktoruma söyleyip
Aylin5550 heyzil06 hayır daha önce herhangi bi problemim yoktu hamileliğin başlarında oldu hala da oluyor arada