cagla57 nifty’yi ben temmuz ayı sonunda yaptırdım e-lab’de verdim kanı, 4200 idi o dönemde. (Benim kliniğin anlaşmalı rakamı da olabilir ama asıl rakamın da iki katı olduğunu sanmam) kan analizi Ankara genoks’ta yapılıyor. 2. Hafta içinde sonucu çıktı, süreçte aksilik yaşanmadı şansımıza.
Ama tek gen testini ise koç ünv genetikte yaptırdım, orda hem benden hem de eşimden kan alındı. Benim kanım taranıyor, genlerde bir şey saptandığında aynı gen baba adayı kanında taranıuor, sma, kistik fibroz gibi bir çok hastalığı tarıyor. Bunu da Ağustos’ta yaptırdım , 10 küsür bin idi (700 Euro karşılığı) bu ise analizi Almanya’da yapıldı. Sonucu ise 7 haftada falan çıktı