1erkekkannesiiii Hayalimsinn gecmıs olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin cnm benim de aşağıya cok baskı yapıyor ama normal diye düşünüyorum spor yapıyolar heralde 😀
Teslimeesma Hayalimsinn dün öyle bir tekme attı ki bende kaburgam heralde kırıldı dedim 😀 oluyor öyle şeyler 36+4 haftalık bu arada
Hayalimsinn Ffatma benimde öyle ya eşim az önce karnın âsagi düşmüş diyo gelmek istiyodur dedim😁😄 yok gelmesin daha erken diyo