Mayos 39+4 üz son 3 gün gözüküyor programa göre ama bakalım 40 ı da geçicekmişiz gibi sanki hala gelmiyor 😅
mucize_bebekk Yildizayz 90 😌 Rabbim hepimizi bi avazda kurtarsın inşallah sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🥰💙
Fatma32 Yildizayz Oğluşuma kavuşmaya Son 6 gün. 38+2 de spiral anestezi olacağım. Tüp bebek olduğu için doktorum da bende riske atmak istemedik. Sabah 8 de kahvaltimi yapıp 11 e kadar sivi almaya devam edeceğim. 11 de yatışım olacak 1 gbi de doğum🥰
2Bebek1Anne Yildizayz 89 🤭🥹 ne ara bu kadar az zaman kaldı anlamadım zaman su misali gibi geçti ve geçiyor
bukett1 Son 54. Hiç bitmeyecek gibi.. Kızımı biran önce kucağıma almak istiyorum ama karnımdaki hareketlerini çok özleyeceğim diye üzülüyorum. 🫣😞
ZelihaAcarrr Yildizayz ayyy 47 🥹 Hep bakardım böyle yazanlara benimkine ozaman 180-140 günler kalmıştı hep 15-20 yazanlara içimden derdim ki benimde o günlerim gelecek mi diye .. az kaldı çok şükür