Bsrfnr 10 yıllık yenidoğan hemşiresiyim. çok bildiğini zanneden geri zekalı insanlar yüzünden test yaptırmayan annelerin bebeklerini saatte bir beslemeyle bile zor toparlıyorduk. yok efendim şeker yüklemesi zararlıymış, yok madem az şeker yükleniyor neden içecek yerine yemek yemiyoruz 🤦🏼♀️ bıktım bu cahil insanlardan lütfen onlardan biri olma