Denizz19 Herkes mi erken Doğum yapmış valla psikolojim fena etkilendi okuyorum Doğum hikayeleri de biraz ağır geldi bana kızlar Allah yardımcınız olsun beni de unutmasın 111 günüm kaldı Doğuma valla sinirlerim yıprandı
essyagiz Denizz19 Herkesin kendi doğum hikayesi var canım, bence hiiç etkilenme. Erken doğum yapan kadar 40. Haftasında olup doğmayan bebeklerde çok görüyoruz forumda☺️ Allahım sağlıkla yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin🙏🏻☺️
MomBse Denizz19 bende erken doğurmaktan çok korkuyorum canım etkileniyorum de rüyamda da sürekli Doğum yaptığımı hayır daha erken dediğimi görüyorum kanamam filan vardı oda etkiledi tabi Allah ne derse o olur herşeyin hayırlısı Rabbim sağlık sıhhat versin bize de evlatlarımıza da hep aynı duayı ediyorum hayırla zamanında gelsin bal kızım
Haticekubra Denizz19 benim sezeryan olacak büyük ihtimal 40 haftayı beklemez oğlum 37 haftalık olmuştu kilosu ıyi olunca hemen almışlardı doguma
Ozleeemgursoooy Zor mu geçiriyorsun cnm... Tadını çıkartmaya bak... Ağır geliyor dedikçe daha ağır olur... Sonu gelecek bu sürecin zaten en güzel şekilde geçir günlerini
Denizz19 Bu gebeliğim çok zor geçiyor benim böyle aşırı yorgunluk sancılarım oluyor çoğu geceler uykusuz da oluyorum zaten ilgilenecek kimsem Yok ev işlerini de kendim yapıyorum ağır hafif fark etmiyor kayınvalidemle daireler karşılıklı ama hiç yardımcı olmuyor sancım oluyor diyorum sana öyle gelmiştir diyor sinirlerimi bozmak için yaratılmış bir de erken Doğum yazılarını görünce çoğu zaman daha da yıprandım yoruldum
Derya341986 dilanysl aynen cnm sağlıkla alalım kucağımıza inş iki günfür benm kuzuş az hareket ediyodu bugn yine allaha şükür baya hareketli
elifefee Denizz19 Bugün 40 haftayı bitirdik ama beybişimizden gelmek için hiç bir belirti yok🤦🏻♀️ Doktor en fazla cumaya kadar bekletebilirim gelmezse cuma yatış veririm dedi🤷🏻♀️ Oysa ki 38. Haftadan beri ümitliydim belki olur diye, gecikince de kötü 😔
Hafizeipek Denizz19 benim de 110 gün kaldı psikolojim bozuk galiba sürekli lekelenme kanama var mı su mu geldi diye kontrol ediyorum ki şimdiye kadar çok rahat hamilelik yaşamama rağmen evi süpürsem belim agriyinca erken dogurcam sanıyorum 🤐 ama az önce 43 haftalıkken sezeryan olan okudum