Sinemm benim de karnım aşağı indi gibi bi boşluk hissediyorum mide yanmam 1 aydır iyi doktorum ilaç değiştirdi o çok iyi geldi. Ama sık idrara çıkmak tam gaz devam özellikle geceleri. Benim kontrolde haftaya insan merak ediyor. Komşum ebe, çatı ağrısı çektiğimden bahsettim normal değil çatı ağrısı çekmen dedi merak ettim ben de acaba kanala mı girdi diye.