Merhabalar Arkadaşlar Dün gece 4 30 da kızımı kucağıma aldım Allahin izniyle cok şükür spinal sezeryan oldum .Bu hafta hep sanciliydi dun aksam dayanamadım acilen geldim sancilarim cok yüksek çıkmıştı yatış verildi 11 den gece4 buçuğa kadar sancı çektim sezeryan olmasına rağmen normal doğum gibi acilmalarimi beklediler em az 10 defa çatı muayenesi yapıldı resmen öldüm sezeryan ağrısı falan vız grldi o sancılar beni bitirdi suyum geldi kanamam başladı 7 cm acıkligim oldu ssvd teklif edildi kabul etmedim çünkü artık ölecegim sancidan biran önce sezeryana alın diye yalvardım resmen Ben zaten sezeryanim diğer dogumlarimdan brni benden habersiz normal doğuma hazırladılar resmen neysrki sezeryan oldum evet o an bebegimin sesini duymamla hersey silindi sanki 4 kilo dedikleri iri dedikleri bebegim 3 kilo doğdu cok şükür sağlıklı 🤲☺Sezeryanda biraz baskıları hissettim birazda bulantim oldu sonrası odaya geldik cok üşüdüm hemşire klimayı açınca biraz ısındım onun dışında çok şükür kalkarken falan zorluk yaşamadım karnıma biraz bastirdilar ama normal artık oda Rabbım herkese hayırlı doğumlar versin inşallah..Darısı diğer hamilelere diyelim🥰