Kızlar saçım belime kadar gür sağlıklıydı normalde istediğim her modeli kestirebilirdim. Geçen sene gidip memnun kaldığım bi kuaför vardı bugün kardeşimin düğünü vardı gittim düğünden önce saçımı kestirmek için. Kuaför kendi kesmedi yanında çalışan kıza söyledi. Sen kes dedim o da çok güzel kesiyo güvenmesem hiç söyler miyim falan dedi. Bu arada kızım bi aylık oldu onu kaynanama bırakmıştım. Uzatmak istemedim işim bi an önce bitsin diye tamam dedim. Önden bi yanı uzun bi yanı kısa saç istiyodum kırk kere söyledim orda da tamam tamam dediler ikisi birden. Hatta eski saçımın fotosunu bile gösterdim. Ona rağmen kız önce kısaltıyodu saçımı istediğim hizaya getirdi sonra birden uzun olması gereken yerdeki saçımı da toplayıp kesti. İstediğimin tam tersi arkası uzun önü kısa yaptı saçımı. Napıyosun ben önü uzun olsun dedim sana dedim. Hemen esas kuaförü çağırdı özür falan dilediler bi saat ama saçımı mahvetti. Bi saattir ağlıyorum çok üzgünüm hala. Bi de uzun saçı çok severim normalde zor oluyo diye kestirdim bevek biraz büyüyene kadar kısa kalsın dedim sadece. Bi de 100 liraya kesiyomuş saçı ben ödeyip çıktım görümcemle gitmiştik ona geri 20 lira vermişler sanki telafi mi etti şimdi mahvettiği saçımı. Çok canım sıkkın eşime de süpriz yapıcaktım hiç söylemedim kuaföre gittiğimi falan. Sizin başınıza galdi mi böyle bi şey saçınıza alıştınız mı sonradan