SenaUmay bezini doğduğundan beri prima kullanıyorum ıslak mendil de prima , uni baby, baby turco kullandım. İlk üç ay kadar evde sadece pamuk kullandım. Baby turco kullanırken bebeğimde genital yapışıklık yaşadık doktorum (marka belirtmeden) hangi ıslak mendili kullanıyorsan değiştir onu kullanma dedi. En iyi mendil de primanınki zaten ıslak havlu diye geçiyo tek yaprağı kocaman yetiyo hemen bitmiyo