Meltemdogant Arkadaşlar bugün 18+2 olduk 16+5 de ilk hareketleri hissetmeye başladım ama bugün hiç hissetmedim normalde her gün günde birkaç kere cok hafif de olsa hissediyordum benimle aynı durumu yaşayan var mı yoksa boşuna mı tedirgin oluyorum
Eldgrn Meltemdogant canım 20′lerden sonra artık netleşmeye başlıyor yani devamlı hale geliyor ben de ilk 18 + 2′de hissettim 19 + 2′ye kadar çok hafif nadir hissettim net hareketini ondan sonra bir başladı şimdi 20 + 3 üz hareketleri bayağı yerinde bir tek bugün biraz az hareketli ama zaten daha küçük ilerleyen zamanlarda daha çok hareketli olacak ama senin haftan da normal karşılanıyor 20′den sonra çoğalıyor
birannebirfurki Meltemdogant tatlı bişeyler yiyip sola dönüp uzanın dizlerinizide hafif karnınıza çekin hissedersiniz ☺️