Bortubocek 20.haftadayim bugun ic camasirim bir anda yarisina kadar ıslandı..su gelmesi olabilir mi? Seffaf kokusuz su gibiydi kivami
Bortubocek Sarahh funnymummy Iliskide oldu da onla alakasi olabilir mi acaba sizce? Suysa devami surekli gelmesimi gerekir
Bebekdelisi Bortubocek bu anlattığınız su zaten hafta ufak az su olur Allah muhafaza amnıosur yaptırın
Burcu7260 Bortubocek benim aniden otururken tamamı geldi hiç suyu kalmamıştı bebegımın hareketlerini hissetmedim doktora gittim ve bebeğim ölü olarak doğurdum☹️
Kubra_miray_szr Bortubocek canım.benimde 35 haftada gelmişti suyum devamlı.geliyor mesela benim gece 3 te geldi sabah 8 e kadar akıyordu yavaşça ama ihmal etmeyin belki bi anda patlar sizinde doktorunla danış ilk burada herkes birşey der
Bortubocek Kubra_miray_szr onceki gebeligimde 37de bitti benimde sızmış..ondan endiselendim gece gidecegim acile
Mavisperi Bortubocek şu geliyorsa durdurulan bilen bisey değil devamlılığı oluyor belki gebelik akintisidir ama yinede görünmekte fayda var haftanız çok erken umarım şu değildir
Ebrarfatih12 Bortubocek hemen doktora görünün aynı sebepten gitti. 29.haftamda akşama kdr müşade altında tutuldum doğumsuyu olup olmadıgına bakıyorlar nstye bağlıyorlar erken doğum riski taşıyor.
teacherozlem Ebrarfatih12 peki sonuç ne çıktı acaba benim de uyandım çamaşırım ıslanmış su gibi anlayamadım ben de