Merhaba arkadaşlar normal doğum yaptım ve üzerinden 23 gün geçti son birkaç gündür vajinada yani vulva desem daha doğru olur müthiş bir kasılma hissediyorum ara ara sancılı bir ağrım oluyor internetten bakıyorum son derece normal diyor doktoruma da sormadım normal mi keskin sancı ve kasılmaların olması. Çünkü ilk kez karşılıyorum bu ağrıyla ayakta kalınca daha da tetikliyor kan akışı aşağı doğru olduğu için