Kızlar şu an hamileyim ve ilk doğumum sezaryen oldu. Dikiş yerimde keloid oluşmuş contractubex kullandım doğumdan itibaren 6 ay ama hiçbir işe yaramadı. Doktorum kendinden eriyen dikişlerden dolayı olduğunu söyledi. İkinci sezaryende tek tek dıştan dikiş atıcam bir hafta sonra gelirsin alırım dikişleri dedi. Böyle bir durum ile karşılaşan var mı