Busra_ benimde aşırı bulantım oluyo yeni 11 haftalık oldu biraz rahatladım ilk haftalara göre ama hala geçmedi bende sadece maden suyu geçiriyo bulantımı o da şöyle afedersiniz yemekten sonra rahat rahat ğeğirebiliyorsam midem bulanmıyo yapamıyorsam aşırı bulantım oluyo sizde bi deneyin rahatlatır belki bi sakıncasına da yokmuş hem doktoruma sordum rahatlatıyorsa hiç ilaç kullanma dedi