zeynepmom34 kursunluglsm890 canım yerleşme kanamsı diye bişe var ama bende olmadı bazı kişilerde oluyor bazılarında olmuyo olsa bile minncık
Serkuz kursunluglsm890 iki gebeliğimde de oldu pembesi veya daha koyu renkte oluyor.ilk bebeğimde adet günüm den sonra oldu ikinci de adetime iki gün kala oldu.