asoplavix Bugün çatı muayenesi oldum ben de. Doktorum kendi yaptı. Çok çekiniyordum muayeneden. Biraz da sanırım doktorum erkek diyeydi🙈 Ama zaten üstünüzde örtü ve doktorunuz muayeneyi hemen yapıp çıkıyor. Bende hiçbir şekilde kanama ve ağrı olmadı. Sadece muayene esnasında birazcık yanma oldu. Ama kesinlikle korkulacak kadar değil😊 1 dk bile sürmüyor o an sadece kasmadan derin nefes alıp verin bitiyor. Biraz da olsun içini rahatlasın diye yazdım 🤗
Calasun asoplavix teşekkür ederim daha varmış bize 😊 25 deyiz merak ettim🙏🏻🐣 hayırlı saglıklı dogumlarınız olaun inşallah şimdiden🙏🏻🐣
asoplavix Calasun İnşallah teşekkür ederim Allahım sizin de gebeliğinizi tamamına erdirsin inşallah 🌸