38+2’deyiz. Uygulamada doğuma son 12 gün kaldı diyor. Benim içimde bir his, birkaç güne gelecek diyor 😱 birkaç gündür vajinamda ağrı sancı hissediyorum.
2 gün önce çatı muayenesini oldum, doktor her şey yolunda yumuşama başlamış dedi.
Sizler son haftalarda nasılsınız? Neler hissediyorsunuz? 😍