Hnd3535 ben 1 Martta histeroskopi oldum Ankara’dan Kayseri’ye devlet hastanesine gittim ve orada oldum. Sabah 10 gibi girdim ameliyathaneye iki saat bile sürmedi aynı gün anestezi geçince geri Ankara’ya döndüm. Rahimde çok küçük bir perde vardı aynı zamanda polip olduğunu söylemişlerdi. (Tabi bunların hiçbirinin gebeliğe engel olmayacağı sadece düşük ihtimali olduğunu söylemişlerdi) Ben hamile kalamadığım için bu ameliyatıda olup rahatlamak istemiştim. Üzerinden sadece bir adet geçti ve hamile kaldım. Şuanda 30 haftalığız çok şükür 😊 Bu operasyondan sonramı yoksa tamamen artık beklemekten başka yapacak bir şeyim kalmadığı oluruna bıraktığım için mi bilmiyorum ama Rabbim nasip etti 🌸 operasyon çok kolay umarım sizde gönlünüzdekine kavuşursunuz hayırla afiyetle 🌸🌿