GulizarY Kızlar çok kötüyüm burun etlerim şişmiş hiç nefes alamıyorum deniz suyu sıktım fizyolojik serum sıktım burun bandı taktım yok fayda etmiyor böyle birşey yaşayan var mı siz neler yaptınız lütfen yazın
Burcumusic91 GulizarY ilk 3 ayımda ben de deli gibi burun tıkanıklığı vardı , bir tek illiadin iyi geliyor . Ben kullandım mecburen . Bir zararı da olmadı , öbür türlü daha çok strese giriyor insan
Oznurcakir GulizarY bizde yeni oluştu malesef uyuyamıyom gece bazen sıcak su burnuma gönderiyorum başka şekil rahatlamıyorum ama sonra anında yine sertleşme oluyor dokunamiyorjm bile 🤦🏻♀️
Teddybaby GulizarY Merhaba! Maleseff o sorun bendede var benimki hamileligin basindan beri sprey filan hic bisey fayda etmiyo son gunlerim grip gibiyim iyice tikandim Allah yardimcimiz olsn😔
Semayls GulizarY bende aynı durumdayım hamilelikten burun tıkanırmış başından beri az az tıkalıydı ama suan 39. Haftamdayım 1 aydır kafayı yiycem menfez alamıyorum tıkalı sürekli doktor KBB ye git çok rahatsız isen dedi gittim oda bişey yapamıyor hamileyim diye karbonat tuz ılık su Çek burnuna dedi sadcee bunu söyledi KBB doktoru
Tospikannesiiiii GulizarY benim de hamileliklerim öyle geçiyor maalesef ne etsem fayda etmedi buhar kokluyorum arada bitki çayı kaynatıp onun buharınu falan çekştom açıyo sonra gene aynı
Yasemin2528 GulizarY anladım canım o zaman hamilelikten seninkisi öyle diyorlar çünkü ben burun spreyi aldım ama doktor tavsiyesiyle sende istersen reçete ile al canım çok iyi geliyor burun etlerinin şişmesini engelliyor
GulizarY Teddybaby amin rabbim yavrularımızı sağlıklı bir şekilde bize bağışlasın şu süreci sağlıklı bir şekilde atlatalım bende çok fenayım iki üç gündür uyumaktan korkuyorum
Babykalamar Ilk uc ay bendede coktu hele 3. Ay baya grip gibi burnumdan nefes alamayarak dolasiyordum simdi 5. Aya geldim ara ara hala oluyor tamamen oh acildi dedigim bi gun olmadi
GulizarY Burcumusic91 benim burnum şuan kocaman oldu ve kahvaltım yanımda duruyor gözüm hiç görmüyor rabbim yardımcımz olsun tuzlu su sanki iyi geliyor
Kleops GulizarY merhaba, ben de hamileliğin başından beri bu konudan müzdaribim. Özellikle gece çok artıyor. Gerçek bir lavanta yağı alıp yastığıma, eğer çok şişmişse pijamamın koluna döküyorum. Beni çok rahatlatıyor. Tavsiye ederim