papatya-0 çevremde yumurtlama günü takibi yapan arkadaslarimin hepsi 1. Veya 2. Ayda pişman olup bıraktılar çünkü gerçekten hem erkek için hemde kadın için stresli ve zorlama gibi oluyor. Evliliği kötü etkilemesini geçtim istenilen sonuca yaklasamiyorsun bile çünkü bu işin en temel olmama sebebi stres ve bu yöntem erkegide kadınida strese sokuyor. Hele bide o ay tutmadiysa eyvah.. Bu sefer e biz yumurtlama gününe denk getirdik yine olmadı bizim çocuğumuz mu olmuyor düşüncesine kapılıyor çift. Halbuki doktorlar 1 seneden önce tetkik bile yapmıyor çünkü gayet normal bir durum bu . Sonrasında olmuyorsa evet muhakkak tıbbi destek gerekirse psikolojik olarakta destek alınmalı ama öncesi için çiftlerin rahat olması ve cinselligi çocuk için değil kendilerinde barindirdiklari duygulardan hareket ederek yaşamaları gerekiyor. Sonrası gerçekten kendiliginden geliyor.