Lavantam20 hissedilmez canım ikinci üçüncü gebelikte belkiii ama yazanlar hissettim sanıp başka annelerin kötü hissetmesine neden oluyo. Millet bende sorun var heralde hissetmiyorum diyor 🥹🥲 Bebek zaten anca oluşuyor bacağı elleri oluşcak beyni oluşacak da vuracak da… ben 18. Haftadan sonra hissetmeye başladım öncesinde hissettiğim şeylerin mide bağırsak olduğunu biliyordum zaten doktor da öyle söyledi. Bebeğin o dönemden önce anne iç karnına değmesi ya da hissedilmesi imkansız. Bilim yani sonuçta ne diyim bazı kişiler açıyor öyle post 6. Haftada hissettim diye valla üzülüyorum gören diyecek ben neden hissetmedim annelik bide özel bir dönem her şey düşünülüyor 😢