Bunu okuyunca tedirgin olcak olanlar olabilir ama malesef bende çok tedirginim doğum yapalı 12 gün oldu sezeryan oldum ama ara ara hamilelikte ki gibi midem yanıyor inşallah ilerde geçer siye Ümit ediyorum var mı benim gibi yeni doğuranlar da mide yanması devam etmesi