Kızlar ben 14 Eylül’de regl 28 Eylül’de yumurtlama gördüm bugün Yumurtlama günümün üzerinden 10 gün geçti 4 gündür ovulasyon testim hep koyu çıkıyor tekrar yumurtlama sandım ama 4 gün üst üste koyu olunca acaba dedim gebelik mi var bugün test yaptım ama negatif çıktı yumurtlama günümün üzerinden 10 gün geçti acaba test için acele mi ediyorum yoksa olsa cikarmiydi bu arada test kaset erken gebelik testi değil