Brn23 10+1 hamileyim başlarda hiç bişeyim yoktu 9 haftalıktan başladı mide bulantım kusma yok ama hetşeyden midem bulanıyor hiç bişey yiyemiyorum üzülüyorum
TTtutku Brn23 al bendende o kadar suan 4 aylik hamileyim ve kilo veriyorum ilk zmanlr sadece bulanti oluyodu 1.5 aydir ise kusmada var midemde bisey kalmadi kusmaktan ve gunlerdr de ac geziyorum serumlar ilaclar etki etmiyor
mnkfasulyee Brn23 Ben ilk 4 ay boyunca sadece kustum ve yediğim tek şey yogurt ekmekti herşeyden igrenmiştim. Evet prilam çok iyi geliyor. Allah yardımcın olsun bacım🥲🥲
gygy1234 Doktora danışın prilam verir büyük ihtimalle gece iki tane alıyordum sabah iyi geliyordu yoksa insana zehir oluyor valla 🥺