18+2 Gebeyim ama sabahları hiç kahvaltı yapamıyorum iştahım olmuyor. ve doktorum bir ilaç verdi ac karnına içiyordum çok kötü oldum, doktorum tok karnıma icmemi söyledi bu seferde uyku yapıyor çok kötü, ilacın adı FerroZinc içmeye başladığımdan beri alt üst oldum. ne uyku düzeni kaldı, ne yemek düzeni korkuyorum bebeğime zarar vermekten.