Haticesekerci Kızlar dün ovülasyon testim iki çizgide koyu çıktı. Bugün T çizgisi tam net değil biraz silik gibi. Çatlamam var mı acaba 🥹
Haticesekerci Birde şöyle bir durum var. Ayın 4ünde doktora gittim ve solda bi yumurtamın çatladığını söyledi. Reglimin bitişinin 4. Günüydü. Acaba tekrar mı yumurtlamam oldu. 🥹
Haticesekerci aybarsaybuke kızlar bugün yine silik çıktı biri sizce nedir ? Pek bilgim yok ovülasyon testleri ile ilgili ama
Haticesekerci aybarsaybuke anladım teşekkürler ☺️ kasık bel ağrım oluyor son 2gündür regl olucakmışım gibi. Bu ay olmamam inşallah 🥹
Haticesekerci 7ekimde yumurtlama gördüm testte. Fakat 4ekimde doktor soldaki yumurtamın çatladığını söyledi gün aşırı ilişki dedi. Umarım bu ay bi sürpriz olur rabbim isteyen herkese yaşatsın bu mutluluğu 🥰