Güzel anneler merhaba ben bebegimi hep cok aşagıda hissediyorum hareketlerini hic karin bolgesinde hissetmiyorum sanki ozel bolgenin az bi yukarisinda bu durum beni endiselendiriyo. Ilk gebeligimde boyle degildi yani cok afedersiniz hareket ettikce idrara sıkısıyorum sanki bu durumu yasayan varmi boyle hissetmek icin erken degilmi biraz