Ezonunannesi16 7 aylık hamileyim ve üşüttüm sanırım dün akşamdan beri istifar ediyorum eklem yerlerim agriyo ishal de başladı. ne iyi gelir acaba ne yapmalıyım
68selda06 Ezonunannesi16 canım bi acile git derim serum falan taktir hem tahlil yaparlar idrar yolu enfeksiyonun vardır belki
Neslihan-kurt Bende 8 aylık hamileyim geçen ay senin yaşadıklarının aynısını yaşadım idrar yolumda enfeksiyon çıktı ilaç verdi ☺️ İshal içinde kapsül ilaç vermişti