bilghrz kızlar hamıleyim bugun 4. haftadayım adetim 1 gün geçti bugun kahverengi gibi kanamam olmus hafif bel be kasık agrım var sizce normal mi
Gebebiri Gayet normal kanamanız da yerleşme kanaması hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🌸
bilghrz Gebebiri amınn cok teşekkür ederimm🙏🥰 ilki bos gebelikti boyle bıseu olmamıstı ondan korktum acaba yine sıkıntımı var diye 🥰