Sellmaseellma valla ben hap daha etkılı olur dıye bıde fıtılden ben korktum tabıkı zararı yoktur ama ben,cesaret edemedim
Eltımın dusuk tehlıkesı vardı bu 200 m olan progestanı ırkı tane alttan,al demıstı bana ama ben yapmadım
Sız doktorınıza danısın ben yonlendırmıs olmayım fıtıl ısteyın fıtıl bas donmeso ve,uyku yapmıyormus bakın gene soyluyorım fıtılın zararı yoktur ama ben,korktum yapmadım