Incitp AdaKaranfili benmde tam olarak böyle bugün erken gebelik testi yaptım silik çıktı bakalım hayırlısı neyse o olur inş
Mervvvve Bende ilk denememizde hamile kaldım ama maalesef 5 gün önce düşükle sonuçlandı😢 tekrar ne zaman hamile kalırım bilmiyorum bugün düşükten dolayı olan kanamam bitti sayılır
Mucizebebek2 Incitp 2 ay üst üste hamile kaldım temmuz ayında kimyasal gebelik yaşadım Ağustos da sağlıklı bı gebelik müjdesini aldık yumurtlama gunuyse olabilir yani
baby3_ Incitp geri çekilme doğum kontrol yöntemi değildir. İstemiyorsanız ertesi gün hapı içebilirsiniz emzirmiyorsanız
boymomyz Incitp İlk gece kaldım 8. Hafta kaybettim 9 ay oldu kaybedeli korunmuyoruz olmuyor canım valla . Hemen kalıp smdi kalamamam zaten herseyi açıklıyor 😂