Ben 20 haftalık gebeyim doktorum bebekdeki göbek damarının 1 tane oldugunu tespit etti. Detaylı udrasyonlada netleşti. Suan benım ıle aynı sorunda olan gebeler veya olupta dogumu gerceklesmis gebeler acaba ne gıbı sorun teskıl edıyor bıraz korktum sızlerede sormak ıstedım🙏