Merhaba kızlar doğum yapalı 4 ay oldu. Saçlarım çok feci bir şekilde dökülüyor. İlk başlarda çok önemsemedim yeni doğum yaptığım için dökülüyordur diye düşündüm ama önüne geçemiyorum elimi nereye atsam bir avuç saç çıkıyor önerebileceğiniz bir saç bakım kremi , saç bakım yağı var mıdır?