Bereninannesi Uyuyordur canım benim oğlanda normalde çok kıpır maşallah sürekli hareket halinde bikere 3 gün boyunca hareket etmemişti çok korkttu bizi sıpa hastaneye gittik meğersem uyuyormuş çocuk 😅😅Hemen aklına kötü bişey getirme tatlı, ekşi vs şeyler ye sol tarafına yat elini karnına koy bı 30 dk filan yat ben öyle yapmıştım da kalkmştı😊