yaseminbeybisi007 İkili tarama da riskli diyen oldu mu size denk geldi mi benim riskli çıktı tedirginim 🥹
Mervekara5 yaseminbeybisi007 bana oldu canım Nipt testi yaptırdık temiz çıktı çok şükür için rahat oksun hangi kısım riskli çıktı
CadalozCivciv yaseminbeybisi007 Diğer testleri de yaptır 2li kesin sonuç vermiyor bir olasılık sadece
ardaada yaseminbeybisi007 bende de risk 1/98 çıktı. Doktor önerisi ile fetal dna testi yaptırdım düşük risk çıktı şükürler olsun ki. Eğer imkanınız varsa nifty testini yaptırırsanız içiniz rahat eder
Aden58 yaseminbeybisi007 korkma canım benimde düşük riskli çıkmıştı nifty testi yaptırdım hiçbişey çıkmadı çok şükür sadece olasılık yani bu senin bebeğin dowm anlamına gelmiyor