SenaElyakut Gamze955 Esrayrdm 3 hastane gezdim şüpheli dediler altımda gazlı bez var içinde turnusol var bakalım o kalıcak biraz evdeyim şimdi tekrar gidicem ama hastaneye kontrole
Esrayrdm 28 erken ama sen dirayetli ol inşallah bir sorun olmaz. Ben de merak içindeyim dua ediyorum senin için
Ysn SenaElyakut turnusol kagidi yanıltıyor kesinlikle amniosure işteyim doktordan 10 dakikda sonuç çıkıyor %99 kesin