Dilaraaaaaa1 Kızlar ben 6+1 hamileyim yarım saat önce karnımı biraz zorladım gibi ve içime kuşku düştü karnımı kastırdım sandalyeyi çekerken tüm gücü karnıma verdim yani hiç bi ağrım bişeyim yok ama kendimi çok kötü hissettim ya bişe söyleyin lütfennnn 😔
Mayysa Dilaraaaaaa1 karın ağrınız kanamanız vs yoksa içiniz rahat olsun dicem ama bilemem tabi doktor değilim içiniz hiç rahat etmezse acilden görünebilirsiniz.. bol su içip bol bol istirahat edin ama