Benim kine 10gün vardı kaset tipi yaptım ilk beş dk bişy yoktu bende sinirlenip attım köşeye bi yirmi dk sonra bi bida bakıyım dedim biri silik olmuş 10 gün sonda tekrar yaptım vardı kan verdim yoksa silik bile çıkmıyor yani bi kaç gün sonra tekrarlamanı tavsiye ederim