Kızlar 37+5 oldum. Geceden beri kaburgalarımı adete kırarcasına bir baskı ağrı oluyor. Karnım bazen taş kesiliyor. Belim ağırıyor fakat kasık ağrım yok. Kaburgalarımın ağrısı için ne yapabilirim. Bebekler soğuğu sevmiyormuş oraya soğuk bir şeyler yapınca geçiyor ama yanlış mı yapıyorum bununla ilgili tecrübelerinizi paylaşır mısınız. Doğum belirtisi değildir herhalde