İlk baştan beri demir eksikliği yaşıyorum. 35 haftalık olacağız yarın inşallah. Eğer yne düşerse serum takılacak. Uzun zamandır 200 mg kullanıyorum. Midem çok kötü ama bir defa bile ilacı bırakmadım. Bebeğimiz için elimizden geleni yapıyoruz. Doğum sonrası için de bize kan lazım. İlk doğumdan sonra o kadar kanım düştü ki üniversite hastanesine gönderdiler lösemi olabilirim diye. O yğzden dikkat ediyorum