2prenses1prensannesii Ben randevu aldım pazartesi gidecem önceki hamileliklerimde de sehir hastanesine gidiyordum başka şehirde burada ilkkez gidecem
yagmuraltintass 2prenses1prensannesii gittikten sonra bilgi verir misiniz rica etsem?? Bir de hangi doktora randevu aldınız?
2prenses1prensannesii yagmuraltintass canım bugün gittim güzel ilgileniyorlar ama çok bekliyorsun 13:50 deydi randevum Tamam tamına 14 50 de içeriye aldı 😤 1 saatten fazla bekledim düzen tam oturmamış hala ama doktordan memnun kaldım
yagmuraltintass 2prenses1prensannesii Allah razı olsun boy kilo VS bilgi veriliyor mu güzelce ilgileniyorlar mı
2prenses1prensannesii Cerenimo6_ evet canım gittim bugün doktordan memnun kaldım sadece çok bekledim 13 50 de randevum vardı 14 50de aldı içeriye baya bi bekledim o yönden kötüydü ama normal birşey çünkü henüz düzen tam oturmamış hala
2prenses1prensannesii yagmuraltintass ben pazartesi günü detayliya girdim diye fazla ultrasona sokmadı ama ilgileniyorlar diğer hamileler memnunlardı ne demek ne yaptım sanki
yagmuraltintass 2prenses1prensannesii tamam canım o zaman bende gidip bir deniyimleyeyim perşembe günü kısmet olursa 🥰🥰
yagmuraltintass 2prenses1prensannesii benim doğuma az kaldı büyük ihtimal memnun kalırsam doğumu orada yapıcam bende seni bilgilendiririm inşallah 🥰🥰
2prenses1prensannesii yagmuraltintass tamam canım 😊 hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
2prenses1prensannesii SebnemRasit benim gittim kendisi oradaydı diğerlerini bilemem ☺ inşallah şansına orda olur