Merhaba kızlar 12+1 hamileyim ikili tarama testi kaçıncı haftaya kadar yapılıyor Bir de benim size sorun olacaktı Polatlı Duatepe devlet hastanesine gittim doktorum ilaç kullanırken hamile kaldığım için antidepresan riskli gebelik diye geçiyor Ankara şehir hastanesine yönlendiriyoruz dedi oradan riskli olmadığına dair kağıt getirip bakabilir diye yazarlarsa ben seni burada muayene etmeye devam ederim dedi ayın 14′ünde Ankara şehir hastanesinde randevum var doktora durumu anlatsam gerekli testleri yapsalar acaba o kağıdı verirlermi riskli olmadığına burdaki doktorumun bakacak olmasına. Ona göre bulunduğum yerde yaptiricam çünkü ikili taramayı