_eylm_blt05 @Melekd ben ilk gebeligim de 8 9 haftalarında leke olarak gelmişti yerleşme kanaması olarak söyledi doktor o günden sonra hiç kanama olmadı.
Melekd _eylm_blt05 ben onU merak ediyorum normalde dun adet günümdü ben sali gecesi biraz kan gordum sonra gormedim bitti dun gece biraz leke gordum bugünde biraz var anlamadım ya adet miyim degilmiyim cozemedim
Merakli_anne Bende 9 haftalık hamileyim böyle akışkan renksiz sümükümsü akıntı geliyor. Problemli bir durum mu acaba