Kızlar ben Mart 25 te kürtaj oldum bebeğimin kalbi durdu. İşte 2 ay korunduk devam ettik Haziran itibariyle.. lakin henüz hamile kalamadım. Kadın doğuma gittim işte 1 yıl dene falan dedi bana çatlatma iğnesi vs ya da ilaç başlamak olmaz çünkü sonuçta 1 kez hamile kalmışsın dedi. 23 Ekim regl tarihim eğer hamile kalamazsam merkezdeki özel kadın doğumcuya gidipte çatlatma iğnesi istesem nasıl olur? Çünkü Kafam çok karışık gerçekten 😂🙃