Merhaba kızlar 20 haftalık hamileyim kışın daha mı yavaş geçiyor hamilelik sizce bunaltacak derece de mi oluyor yoksa hızlı mı geçer ? Çok şükür hamileliğim rahatta geçiyor ilerleyen zamanlar da benı neler beklıyor ? Birde anksiyete panik bir insanımdır ağzım burnuma geldiği vakitler nefes alıp vermelerde sorun yaşarmıyım ?