Japonannesi Kızlar şimdi nstden çıktım sancım var diye devlete gittim hemen nst sonucumu Dr attım sancın var eve geç dinlen haberleselim dedi 35 ben bebek 36 hemen doğururmuyum çok korkutuyorm
Tiiffany Japonannesi hemen olmuyor :) keske hemen olsa :)). Bekleyin siz dinlenmeye devam edin. Sancı sıklaşıcak bitti derken devamı gelecek anlarsiniz zaten
NurM1 Japonannesi 2 haftadır sancım çıkıyor gelen giden yok daha 🤷🏼♀️😅 120 -94-88 gördüğüm sancı ama yok kimsecikler
Elif_3434 Japonannesi bende 36 haftadayım ağırlarım var kasık bel . Pazartesi kontrolüm var bakalım sancı çıkacak mi nst de 🥹
Kedilitazeanne1 Japonannesi benim ilk gebeliğim 🙈 ve adet sancılarım aşıri kötüydü hastanelik oluyordum. Bu sanirim oyuzden çokta panikletmedi beni