Ben bu ilaç olmadan yapamaz oldum sevgili hamileler, 20+1 deyiz bugün bıraktım iki gün oldu ne yesem çıkarıyorum. 16 haftalıkkende denemiştim yine aynıydı. Bu durumu yaşanlar varmı yada benim gibi düşünenler? İçmeli miyim bırakıp hayatıma kusarak mı devam etmeliyim 😔