DamLa_s Kızlar 16+2 haftalık hamileyim detaylı ultrasona ne zaman gitmemiz lazım siz kaçıncı haftada gittiniz ?
beybito27 DamLa_s 23.haftadayim. bugün detaylı ultrasona girdim. Önümüzdeki ay da şeker kontrolü yapılacak
Eldgrn hilalhanim benim doktorum en uygun zamanı 22 hafta olduğunu söyledi ben de 22′de gireceğim 20+3 üz kızçemle
Eldgrn DamLa_s doktorun en iyisini bilir canım öyle dediyse öyle yap herkesin doktoru farklı söylüyor ama yine ortalama hafta geneli zaten